Monday, September 19, 2011

raya lagi 2011

hai selamat hari raya. semoga raya tahun ini ceria buat kalian semua. saya tahun ni memang giliran cuti raya. saya cuti selama seminggu. tapi tahun ni takde gambar raya family coz adik saya yang no.2 tu balik lambat. so, biasa2 saja tapi meriah. sempat jugakla saya tolong mak saya kan orang datang beraya..kalu tak memang mak buat sorang2.. sian mak. hehe

dah lama jugak saya tak bebel coz mayb takde mood kot untuk berkarya lagi pun takde gamba yang menarik. hehehe. okla. saya nk cite skitla.. raya baru2 ni saya beraya ke rumah kawan saya
gee carmen.. hehee. bersama murni cheong n anak2 yg hensem n shanika latisyaz.. yang bestnya gee dapat cuti lama giler! jeles i ok kade! sebab dia cuti lama coz kaki dia patah terpijak batu dan terpelecok! alalaa..sian plak tapi kelakar! hahahaa! masa saya kat kpg dia siap masej saya.. 'kade, i beli kasut but baru kaler putih. mmg stylo la..cantik!' saya pun pelik pe hal la minah ni tetb beli kasut kaler putih?? tak penah2 ok! saya tak puas hati col dia. saya dgr cite dia tergelak aku ok! pe la dia nih! cemn boleh jadi cmtu tah la.. huhuhuhu..

dan saya pun melawat dia pada minggu lepas.. mak dia masak nasi ayam. memang taraf kedai punya! hehehe.. saya makan banyak kali! hahaha..biakan! mak dah tau saya suka makan nasik.. n gee pun paksa2 saya makan. kalu tak paksa pun ngn muka tak malu saya makan jugak! hihii..okla kawan2. ni antara gambar semasa berada di rumah gee carmen.


nasi ayam.. nyummy!


Aaron with mama


Andrian with ummi ika


saya with mak gee


ini bapak mawasi. hehe


ini gee carmen. mesti ade kt cermin punya! hehe


okla kawan2.. tu je nak bitau. kalu ade lagi yang menarik.. *kalau adela.. saya update lagi ye.. hehehe.. bye. take care ya kawan2. ;)


p/s: mood raya still ade lagi dan masih ada lagi jemputan rumah terbuka cuma saya ni susah skit mahu bergerak kerana asik bekerja.. apepun sape2 yang menjemput tu terima kasih kerana masih mengingati saya.. luv u all! muaahh!!

No comments:

Post a Comment