Wednesday, January 25, 2012

carmen bobi



ini bobi dan carmen.. sweet couple ;)


syukur Alhamdulillah saya masih lagi nak menaip bloq ni kan.. hehe. sesapa yang rajin baca dan singgah tu terima kasih. walaupun saya ni tak pandai nak buat ayat kan? main taip je. harap tak bosan la baca yer kawan-kawan..

okla. yang ni saya nak cite skit pasal wedding of the new year! pada 14 januari 2012, gee carmen dan bob bobi pun berkahwin. akhirnya bersatu juga korang kan? Alhamdulillah.. walaupun macam2 dugaan yang paling kesiannye dorang ni becinta jarak jauh nuunn.. sana tu haa.. sian je saya rasa. tapi takpela kawan. kalau dah jodah takkan ke mana. pokok pangkal hati dan kene jujur ya. ingat ni pesanan kawan ni..

masa wedding kawan saya ni kan, saya kene jadi pengapit+dayangku intans jugak! haih! preparation punya la bebulan-bulan tu.. tapi majlis jap je pastu dah abis selesai.. tapi memang meriah dan ramai jugak yang datang ke majlis kawan saya ni. memang ramai yang tertunggu-tunggu jugakla kan kawan saya ni kawen.. heheh.. lepas ni siapa pulak giliran yang kawen ye?? hmmm.. kita tunggu..



sah menjadi puan fauziah


senyum je kan? Alhamdulillah...


ni lah dayangku intans sekalian.. hehe


dayang-dyang yang mengiringi pengantin


sweet dan cantik!


apapun kawan.. tahniah di atas persandingan kamu berdua. lepas ni nak ajak kemana-mana kenela mintak izin dengan suami ye.. dah kene jaga hati dan jujur perasaan masing-masing. sentiasa doakan kebahagian kamu berdua.. moga kekal hingga akhir hayat.. cepat2 dapat baby ye..!! heheh

okla. takde pe nak citer lagi.. jumpa lagi! okbai! :)




p/s: buat sahabat.. moga bahagia menjalani hidup bersama yang tersayang. semoga menjadi isteri yang solehah dunia akhirat untuk bob. luv u always my dear fren! muah! *bob, jaga kawan saya ni ye.. hehe.. ;)

4 comments:

  1. terkejutnya kak carmen dah kawin.. cantik laaa! ;)

    ReplyDelete
  2. Nem0 o0h Nem0: alhamdulillah..
    dah selamat pun dia.. ;)

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah.. saya dh selamat menjadi suri hidup iszi :)

    ReplyDelete
  4. moga kekal hingga akhir hayat..

    amin.. ;)

    ReplyDelete