Monday, April 19, 2010

baby Aaron Ahmad

baby aaron..
anak sape ey dia?

sayang sangat pada dia..
rasa da macam anak sendiri..
comel n geram pada dia
memandangkan saya belum mempunyai zuriat lagi..
tanpa befikir panjang..
saya ambil dia sebagai anak angkat saya
sejak di dalam perut mama dia..
sejak akhir2 ni selalu datang melawat opis..
jumpe ibu dia kan aaron..?
bia dia kenal ibu sape kan..?
bila jumpa da pandai senyum da pada saya..
maknanya memang dia da kenal saya..
bestnye! da kenal ibu ya sayang??
so sweet..!! geram!
nanti da besar.. selalu2 la datang jumpa ibu ya sayang..
luv u soo much!! muuaahh!!

 Aaron Ahmad bin Ahmad Bastian


siapa mama dia?
seorang yang saya anggap seperti adik saya sendiri..
murni cheong ronaldin..
nama macam cikgu plak kan? tapi klasik gitu..hehehe
cemana murni? tul tak? heheh
saya dengan dia memang tiada rahsia..
sentiasa tolong saya dalam keadaan senang dan susah..
kalau dia offday @ cuti lama..rindu plak rasa..
hmmm..(^__^)
apepun thanks to murni dan bastian..
kerana bagi peluang pada saya untuk jadikan aaron anak angkat saya..
murni..u'r da best sister that i had! luv u so much sis! muuaahh!!



tengokla perut dia..hehe..masa ni aaron dalam peyut lagi.. (^__^)

2 comments:

  1. kade!! kanges hor bc blog u..wuuwuuwuuwuu!! :'(
    bets best best..macih kade sbb sayang kt i. i pon sayang u sgt2..!! muah muah

    ReplyDelete
  2. maaa..kappew u kanges..?
    hmm..sumenye ikhlas dari hati i kade..
    sayang u kade..muuaahh!!
    taktau nk luah cemn..
    \(^__^)/

    ReplyDelete