Tuesday, April 27, 2010

G I L A


G I L A
pe yang gila ni ey? aku gila da ke?
yela..gila bermessage smpai ke pagi..
ngantuk?? mmg ngantuk..tapi tak kisah..
sejak aku kenal DIA..
detik perkenalan kami bersambung 
setelah 3@4 tahun tanpa khabar berita..
selepas aku 'dilepaskan', Dia hadir tepat pada masa..
sejak dari hari tu..kami berhubung..
hanya melalui handphone je..
bermessage n col saja!
sekarang aku cuba untuk 3G plak!! hehehe
takpe..aku tak kisah coz bagi aku Dia da menjadi teman..
malam aku tak sunyi da..sentiasa menjadi teman aku..
aku balik keje lambat pun Dia teman aku..
tp dalam YM jela..tp tu pn da buat aku gembira dan senyum..
coz aku da tak sunyi kalu duk opis sorg2 kan..?
sejak dari 31hb mac 2010 smpai skrg
da tanya macam2..rasa macam da lama jumpe, kenal..
tapi tak jumpa pun lagi atas sebab2 tertentu..
lepas 3 bulan baru bleh..
tunggu masa je..
kesabaran aku kali ni diuji lagi 
memang kena sabar..
Dia pun faham dengan keadaan aku..
cemana pun kami akan jumpa coz tak nak rasa terkilan..
rindu pun da ade gak nih..taktau nape jadi cmni?? huhu..
da macam2 perasaan..pertanyaan yang tah pape je sume da tau..
mempunyai kisah silam yang hampir sama..
bezanya aku da nikah n Dia belum..
so, kali ni bia la yang terbaik..
taknak perkara sama berulang lagi..
so, kami perlu jumpa untuk mengenali hati budi lebih dekat lagi..
bak kate pepatah..'dari mata turun ke hati..' eceh..eceehh!
rasa macam orang bercinta plak aku! hahahaa!
tapi aku tak bolah mengharap sangat coz
taktau Dia akan faham aku ke tidak..
dan aku bleh faham Dia atau tak..
tapi..
kalu ade jodoh..takkan ke mana kan kawan2? 
so..kawan2..doakan saya ye!
maceehh!! 
miss ya B!
q(^___^)p



5 comments:

  1. kudde..
    so romantic... touching sangat.
    moga ada sinar kebahagiaan untuk kalian.
    sungguh, i happy sangat bila akhirnya u dapat balik kebahagiaan u bersama orang yang benar2 mencintai u. tackle hati dia betul2 ye kade... i memang nak sanagt u kawen dengan orang yang baik macam dia. i nak jadi wedding planner u. agagaga, xde la..gurau jer. sayang kamu sahabatku... semoga 'kesabaran' ini akan membuahkan hasil yg baik satu hari nnt. amin...

    salam sayang'
    GEE n WANSHAH

    ReplyDelete
  2. maceh kade..!!maceehh sgt2! amiin..
    tahla u.. sbar sgt nih..hmm..rindu pn ade..tp tak mau lebih2 hoh! nnti takut i yg prasan lbh.
    alaa..jd la weddim planner i hoh! skit2 je leh kan?? hehehe
    i pn doakn kalian bahagia..kene saba ye kade..tu sgt pntg..
    luv u soo much my dear friend!! hugs!!
    muuaaahhh!!

    ReplyDelete
  3. amin...
    i x rasa u perasan..
    i rasa dia pon sayang n suke kat u betul2..
    cuma kene sabar siket je lagi k.
    simpan perasaan tu... nnt bila jumpe, pasti akan mekar ditaman!! macam i ngn dia.. dah lama masing2 'simpan' perasaan tu, tau2 bila jadi... x sangke leh jauh sampai ke hari ini. xpe la.. sabar banyak2... kene pandai tackle hati pasangn kite kan? alala.. so cute!!! love u kudde2 emoooon..

    hugsss..
    gee&wanshah

    ReplyDelete