Thursday, March 24, 2011

awak saya sayang

awak
satu panggilan untuk seseorang

ini mungkin panggilan permulaan

permulaan untuk lebih mengenali hati masing-masing

saya

ya, mesra jugak dipanggil diri begitu

walaupun biasa tapi cukup untuk membahagiakan hati

pengubat dan melembutkan hati kala terasa sakit


sayang
panggilan peringkat kedua, mungkin

panggilan ini adalah selepas beberapa lama kenal

sudah tau hati masing-masing macam mana

kata orang boleh terima pendapat,

kekurangan dan kelebihan diri

masa ini sudah banyak perkara dibualkan

boleh bawa berbincang ke tengah, ke tepi


jadi
apapun panggilan yang kalian rasa selesa

semuanya terletak pada hati kita

dari hati yang ikhlas kita rasa

dihormati, disayangi, dicintai dan dihargai

semuanya bergantung pada setiap hubungan yang tulus


saya
sekarang ini saya mengalami panggilan begini
sudah lama rasanya tak rasa begini

rasa dihormati, disayangi, dicintai dan dihargai

walau apapun saya masih dalam mengenali hati budi

dalam keadaan berhati-hati juga


awak,
saya tahu awak memang baik
terhadap saya buat masa sekarang

sentiasa ambil berat atau tahu pasal saya

terima kasih kerana sudi mengenali diri seadanya

tapi, apapun saya harap
awak sentiasa sabar dan faham
akan saya
kerana apapun yang saya lakukan terhadap awak
buat masa sekarang atau akan datang

saya ikhlas melakukannya.. tak minta untuk dibalas

saya lakukan mengikut gerak hati saya
kalau awak tak suka, tolong ingatkan saya

supaya saya boleh perbaiki

perbaiki ke arah kebaikan

doakan hubungan ini akan lancar dan baik-baik saja

semoga Tuhan mengizinkan hubungan ini..Insya Allah


note: Kita hanya insan yang selalu mengharapkan.. suatu yang indah dalam percintaan dan Tuhan kirimkanlah aku, kekasih yang baik hati, yang mencintai aku, apa adanya..


4 comments:

  1. saya panggil cinta hati saya is SAYANG...
    lebih manis lah kot rasanya...
    tu saja :D

    ReplyDelete
  2. elelee.. ye ye. bole saja.
    janji hormat kalu adanya panggilan..

    hehe ;)

    ReplyDelete
  3. awak, sapa yang panggil awak sayang tu? x stori pon....

    ReplyDelete
  4. hehehe..
    tggu.. tak mau kecoh2 lagi..
    ;P

    ReplyDelete