Sunday, March 6, 2011

momen 30

i'm 30's

Tujuh Mac
adalah tarikh lahir saya hari ini!
jadi tahun ni genab saya 30 tahun!
terasa sangat perubahan dalam diri saya
walaupun umur meningkat tetapi saya masih tetap sama
sama yang kawan-kawan kenal
cuma perubahan fizikal dan mental yang berubah..
berubah kerana keadaan sekeliling
tapi saya tak salahkan sesapa kerana perubahan itu
kerana itu lebih mematangkan saya

jadi untuk umur yang ke-30 ni
saya ingin berubah kepada hidup yang lebih baik
baik dari segi keluarga, kewangan, mahu kumpul harta
melakukan perkara yang baik-baik saja

kepada keluarga terutama mak dan papa
terima kasih kerana membesarkan dan mendidik des
sampai ke tahap sekarang dan terus ke hadapan
terima kasih banyak-banyak..
hanya Allah dapat membalas jasamu

kepada kawan-kawan
terima kasih kerana sentiasa berada disisi saya selama ni
walau dalam keadaan susah atau senang
sedih dan gembira
semoga kalian semua sentiasa di rahmati selalu

jadi, dengan rasminya saya berumur 30 tahun!
harap sentiasa sedar diri ok DES!
sentiasa gembira, ceria, tabah dan tenang selalu


note: umur bukannya pengukur. tapi pengalaman dan perubahan hidup yang mematangkan kita. aku sentiasa seperti yang korang kenal. sayang kalian semua!

2 comments:

  1. kudderrrr..
    dah tua hoh.
    alala..
    30..
    xpe, umur yg banyak sebenarnya lagi best.
    jangan jadikan umur untuk menyekat perkara baru yg u nak buat. asalkan ianya baik.. pasti semuanya kan jadi lebih baik.

    berusaha!
    chaiyokk P(^__^)q

    ReplyDelete
  2. alalaaa..
    kan? ok.. insya Allah
    akan baik-baik saja

    trima kasih kawan!

    Y(^__~)/

    ReplyDelete