Tuesday, May 4, 2010

r i n d u

Rindu ke saya nih?
hmm..mmg tgh rindu..
rindu pada seseorang yg lama saya tak jumpa..
selama 3@4 tahun kami tak jumpa..tapi masa tu kami jumpa jugak jap..
memang lain sangat..terubat jugak rindu ini..
rasa macam lamanye tak jumpa kamu kan? hehe..
hmm..masing2 rasa macam2 nk cite..tapi tah tak tau nak cakap ape dah!
mayb dalam sms da terlalu byk kot bercerita kan? masing2 diam..
so, da jumpa.. reaksi cemn? tak sangka suma ade..
macam2 perasaan pun ade..tak tau la nak ckp cemnkan..?
asik je tgk muka..kamu tgk saya, saya tgk kamu..heheh (^__^)
kami lepak jap je kat kedai mamak..saya plak lapa kan..
so, order je roti canai n teh o.. 
dia?? of coursela ngn nescafe tarik nye tu..faveret katenye..
sambil hisap rokok..huhuu..
saya mkn kamu tgk saja kan? heheh..mayb da kenyang kot..hehe.
kami just borak mende2 yang bese2 je.. 
tentang kehidupan kami sepanjang kami tidak berhubung 
sehinggala kamu menemui saya di dalam facebook ye..? 
kamu cari saya ye? kamu cakap nama saya unik ey? 
sebab tu cari pun ngn berhati2 takut salah orang..heheh..
thanks coz masih ingat pada saya..terharu gak kan? 
tapi mayb jodoh Tuhan nak bagi
sedikit kebahagiaan buat kita..Alhamdulillah.
jadi tula pertemuan pertama saya ngn dia selama 3 jam.. 
siapakah dia di hati saya skrg? hmm..lum tau lagi..
tapi macam da ade something..hihii
takpe..jangan glojoh..haha
kalu ade jodoh takkan ke mana kan kawan2?
pepun Thanks pada kamu 
kerana sudi cuba untuk berjumpa dengan saya..
saya hargai sangat pada kamu..
lepas ni apepn yang kamu lakukan saya sokong kamu dari jauh..
dengan diiringi doa ikhlas dari saya untuk kamu..
supaya kamu murah rezeki..
so, jaga diri dan kesihatan kamu ya sayang
rindu kamu B!
(^__~)

4 comments:

  1. hepp.. jangan gelojoh kudde! bahaye!!
    agagagaa...
    kade, best kan ada belog.. leh membebel soram2 kat sini kan? alalaaa...

    wat ever it is, i will pray for you happiness. May God Bless u. hugss

    ReplyDelete
  2. hahhaha!! tula kuddee..agaga
    tula kade, beh la bila ade beloq..mcm2 leh luah hoh!pepn thanks ya kade..i pn sentiasa doakn u jgk!! muuaahh!!

    luv u my friend!
    ~dess~

    ReplyDelete
  3. hey!!!! knp i slalu ketinggalan nie?
    oooo... senyap2 je ye

    smoga happy slalu =P

    ReplyDelete
  4. heheh..sory n tq kade.br permulaan..nak buat cemn kade..org bg green light kan? heheh,so pe lg..jmpe je..tp jgn slalu..hehehe ;)

    ReplyDelete