Friday, October 8, 2010

bukan milikku

hati saya dilukai lagi
dengan tidak sengaja atau sengaja
saya tak pasti
sama ada perlu teruskan atau tidak
tapi memang, saya tetap takkan teruskan
kerana dia bukan milik saya
kerana dia milik kekal wanita lain

sekarang saya perlu kuat
meneruskan perjalanan saya lagi
mencari destinasi yang pasti buat saya
yang sudi menerima diri saya seadanya
yang ikhlas dengan saya
tak apa..
saya tetap akan teruskan
teruskan menjalani hidup yang penuh dengan dugaan
apa yang berlaku membuatkan saya lebih mengenal erti kehidupan
mematangkan lagi tentang kehidupan

kepada kamu..
terima kasih kerana beri peluang kepada saya
singgah menumpang di hati kamu
walaupun sekejap..
tetapi kenangan itu
akan tetap kekal dan amat terindah buat saya
saya akan simpan
di dalam benak fikiran dan hati saya
maafkan saya jika saya mengundur diri dangan cara begini
ya! dengan cara yang drastik..
tak perlu ada hubungan apa-apa lagi
kerana saya tidak mahu menyakiti hati sesiapa

terima kasih dan maafkan saya..


2 comments:

  1. elok lah tu.
    X bagus jadi pihak ketiga.
    Dan tak molek teruskn hubungn ini kerna akan dicaci sebagai perampas nanti. Kau sanggup ke? Tak kan?
    Its better this way.. Leave him.

    One day, the true love will come to you... Senyumlah :)

    ReplyDelete
  2. yup betul tu coz dh penah rs betapa sakit hati.
    Insya Allah..moga ada yang menjadi milik sy yg abadi. Amiin..thank you very much coz sntiasa ada bersm sy..hugs!

    ReplyDelete